vaij

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

MAT!

Av Vaij - 24 februari 2011 19:04

Hej hej!


Har varit hos peyam och haft det sååå bra :D Saknar henne! Fick en sån bra tidig födelsedagspresent av henne :D Nämnligen förstärkning av mina naglar :D Dem är såå fina nu :D Tack :D


Kom hem igår, idag har jag pluggat hela dagen och tvättat kläder. Mamma gav mig en uppgift som dem måste göra på jobbet. Massa frågor om diabetes. Hon bad mig svara på dem. Och det har jag också gjort. Vid fyra tiden drog jag och tränade. Så himla skönt!


Nu är jag riktigt hungrig och maten är klar så ska gå och ta strax, ville bara skriva lite här först. Jag pallar inte ta mat när L är i köket, alltså hon är så PAIN. Man tar mat och sen pratar hon med mig skitlänge.. när jag bara vill ta maten och gå in och äta! Orkar inte med henne nu asså.

Är så hungrig att det inte går att plugga.. men efter maten då jävlar!


Idag fick jag reda på att jag fick VG (högsta betyg) på den senaste tentan!!!! Ni vet nog inte vilken det är, så många tentor som det är nu men jag är så glad :D Hihihiihih Det lönar sig att kämpa! :)


Snart är det helg också.. hihi. Imorgon är det tenta, sen ska jag träna och efter det möta J för att handla inför helgen. Sen blir det mys och träning i helgen. Ska också träffa mamma på söndag för att kolla lite möbler :D


Älskar livet just nu.


Puss


 
 
JustMie

JustMie

25 februari 2011 21:18

Trode först att du menade Lucas när du skrev L, men sen fattade jag vem du menar haha :P Hoppas maten var god! ^^

Jag såg ditt sms som du skickade igår, men jag har inte riktigt haft möjlighet att svara.. men ska göra det nu!!

http://www.justmie.bloggplatsen.se

Vaij

26 februari 2011 15:49

haha :D Nej inte Lucas.. han är inte så jobbig ;)

Okej gumman, det är lugnt, för nu har du svarat :D. LOVE YOU

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vaij - 4 juli 2011 21:03

Då har man typ börjat blogga igen, fast nu läser ju ingen min blogg eftersom jag inte skrev på skitlänge!.. Jobb jobb och mera jobb..   idag träffade jag L, det var myyyys.. vi fikade efter att ja slutade och tog sen en promenad. Som vanligt så s...

Av Vaij - 2 juli 2011 00:26

Har inte bloggat på evigheter, alltså verkligen evigheter!!! Men nu skriver jag iaf :) Sommarlov men inte njuter man för det.. jobbar heltid ända till skolan börjar.. :/ Menmen vill man ha pengar så vill man. :P Har bara ångest när det är fint väde...

Av Vaij - 27 mars 2011 09:22

Godmorgon :)   Nu har tiden ändrats en timme fram. Så det blir ljusare på mornarna.. hiIi :D Våren har typ kommit även fast det fortfarande är rätt kyligt ute.. men jag har längtat sååååååå till varmare tider..   Tanya sover och hon kommer ...

Av Vaij - 26 mars 2011 18:35

hej igen :)   Mamma som var hos en väninna ringde mig imorse efter att jag skrev förra blogginlägget och tyckte att vi skulle åka till Mio en snabbis för att kolla på soffbordet igen som vi tänkt på att köpa. Så jag tog en macka snabbt, duschade ...

Av Vaij - 26 mars 2011 09:49

Ja det var väldigt länge sen som jag skrev här men som vanligt så har jag haft mycket att göra. Har flyttat nu ihop med mamma, har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra :D Så skönt att ha mamma hemma :). Nu bor mormor också med oss och det ä...

Presentation


Jag kan förlåta men jag kan aldrig glömma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards