vaij

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Bara måndaaaa

Av Vaij - 4 juli 2011 21:03

Då har man typ börjat blogga igen, fast nu läser ju ingen min blogg eftersom jag inte skrev på skitlänge!.. Jobb jobb och mera jobb..


idag träffade jag L, det var myyyys.. vi fikade efter att ja slutade och tog sen en promenad. Som vanligt så ska det alltid komma fram folk och prata med oss när vi är med varann.. idag kom en gubbe som trodde att han pratade på engelska men han pratade på ett annat språk.. han vägrade lämna oss.. typ frågade efter våra namn och grejer.. vi bad honom gå hela tiden men han kom alltid tillbaka.. han jagade även duvor.. weird.. sen kom det två killar i 10-12 årsåldern som började prata med oss, de ville sälja ett par glasögon utan glas för en krona.. sen sa dem att jag o leyla hade fina kläder och fint hår och fina leénden.. skit söta haha. :D


nu är jag hos J och Alex är också här, de två spelar fifa medan jag sitter här och äter godis, som vanligt :D


nu ska jag roa mig med nåt annat.


PUSS


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vaij - 2 juli 2011 00:26

Har inte bloggat på evigheter, alltså verkligen evigheter!!! Men nu skriver jag iaf :) Sommarlov men inte njuter man för det.. jobbar heltid ända till skolan börjar.. :/ Menmen vill man ha pengar så vill man. :P Har bara ångest när det är fint väde...

Av Vaij - 27 mars 2011 09:22

Godmorgon :)   Nu har tiden ändrats en timme fram. Så det blir ljusare på mornarna.. hiIi :D Våren har typ kommit även fast det fortfarande är rätt kyligt ute.. men jag har längtat sååååååå till varmare tider..   Tanya sover och hon kommer ...

Av Vaij - 26 mars 2011 18:35

hej igen :)   Mamma som var hos en väninna ringde mig imorse efter att jag skrev förra blogginlägget och tyckte att vi skulle åka till Mio en snabbis för att kolla på soffbordet igen som vi tänkt på att köpa. Så jag tog en macka snabbt, duschade ...

Av Vaij - 26 mars 2011 09:49

Ja det var väldigt länge sen som jag skrev här men som vanligt så har jag haft mycket att göra. Har flyttat nu ihop med mamma, har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra :D Så skönt att ha mamma hemma :). Nu bor mormor också med oss och det ä...

Av Vaij - 14 mars 2011 18:09

Tjo   Jag hann inte skriva klart igår. Hinner inte skriva så mycket nu heller.. har lite att göra. Har haft det mys med syster idag :D Tränat och fått mina naglar fixade. Det känns så bra :D Och härligt väder var det också idag!   Nu ska jag ...

Presentation


Jag kan förlåta men jag kan aldrig glömma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards