vaij

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Lördagsmys ;D

Av Vaij - 5 mars 2011 18:46

Hej på er alla!


Har haft en skön lördag. Började med att jag o J vaknade vid nio tiden, klädde på oss och drog till gymmet. Var där typ två timmar. Har blivit helt träningsgalen!!!! Jag vill bo på gymmet! Idag körde jag på som fan och det slutade med att J tyckte jag var jobbig, han ville hem :P Denna vecka har jag tränat 5 gånger.. jag ska träna imorgon också, då blir det sex gånger :D Naaaaaaaaaaaejjs.


Efter gymmandet, drog vi hem och åt lunch, duschade och fixade oss lite.. åkte till centrum och tittade lite och handlade för ikväll. När vi kom hem satte jag mig och pluggade. Pluggade tills nu. Och nu håller J på att fixa mat. Tre rättersmiddag. Mums, är hungrig! Nu blir det förrätt: snittar med skagen på och avocado, varmrätt: bakpotatis och en god blodig köttbit, efterätt: äppelpaj med vaniljsås! Och massa massa godis, chips, choklad och grejeeeeer.


Imorgon ska jag träna och plugga hela söndagen lång!


Ha en trevlig helg alla!

 
 
Ingen bild

1 av de 2 bästa av 4 möjliga : )

6 mars 2011 10:43

Åh vad underbart!! Nostalgi så där levde jag i 20årsåldern :).Träning ,mat o pojkvän var det som gällde.Fast jag hade inge plugg då .
Nu är man inte tjugo längre o har 3 barn o man att ta hand om så då får man vara glad om man hinner äta o träna sj.Jäkla massa matlagande o skjutsa hit o dit till träningar vad gäller kidsen.Fast det är ett rätt bra sätt att leva när man är 34 ;)Och dessutom har jag ju börjat träna med Catarina igen 2gg i veckan och lika bra att jag inte tränar mer än 2gg i veckan me henne,för det tar 3dagar tills smärtan i kroppen släppt när hon plågat en !! Sen så kör jag ju zumba sj o promenader med Oliva :)
Och imorgon ska köket rensas nu jävlar är det dags för resultat av träningen så det gäller att gå till nästa nivå : bra mat och inget skräp,för sånt måste man tänka på när man är lika gammal som jag är,förbräningen blir bara sämre me åren tyvärr:(
Hahahahaah är detta min blogg el din?Skulle ju bara kom din ju så skriver jag om hela mitt liv typ ;P sorry.
Puss o kram hela dan,ha en bästa söndag !!

Vaij

9 mars 2011 21:00

ha det är bara trevligt när du kommenterar :D
Det låter asbra ju! :D Inte illa för o va 34 :D

Love YOU

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vaij - 4 juli 2011 21:03

Då har man typ börjat blogga igen, fast nu läser ju ingen min blogg eftersom jag inte skrev på skitlänge!.. Jobb jobb och mera jobb..   idag träffade jag L, det var myyyys.. vi fikade efter att ja slutade och tog sen en promenad. Som vanligt så s...

Av Vaij - 2 juli 2011 00:26

Har inte bloggat på evigheter, alltså verkligen evigheter!!! Men nu skriver jag iaf :) Sommarlov men inte njuter man för det.. jobbar heltid ända till skolan börjar.. :/ Menmen vill man ha pengar så vill man. :P Har bara ångest när det är fint väde...

Av Vaij - 27 mars 2011 09:22

Godmorgon :)   Nu har tiden ändrats en timme fram. Så det blir ljusare på mornarna.. hiIi :D Våren har typ kommit även fast det fortfarande är rätt kyligt ute.. men jag har längtat sååååååå till varmare tider..   Tanya sover och hon kommer ...

Av Vaij - 26 mars 2011 18:35

hej igen :)   Mamma som var hos en väninna ringde mig imorse efter att jag skrev förra blogginlägget och tyckte att vi skulle åka till Mio en snabbis för att kolla på soffbordet igen som vi tänkt på att köpa. Så jag tog en macka snabbt, duschade ...

Av Vaij - 26 mars 2011 09:49

Ja det var väldigt länge sen som jag skrev här men som vanligt så har jag haft mycket att göra. Har flyttat nu ihop med mamma, har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra :D Så skönt att ha mamma hemma :). Nu bor mormor också med oss och det ä...

Presentation


Jag kan förlåta men jag kan aldrig glömma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards