vaij

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Rädd..

Av Vaij - 9 mars 2011 21:00

Hej, det var ett tag sen jag skrev. Men har haft mycket att tänka på och göra.


Skolan rullar på och det är massa som vanligt. Tenta nu på fredag.

Träningen har gått bra! Tränat hårt den senaste tiden. Blir nog inte lika hårt denna vecka pga av lite olika anledningar.


Var tvungen att boka tid hon min husläkare.. så var hos läkaren igen.. pga konstiga magsmärtor som jag haft ett tag nu. Allstå, är det inte det ena så är det det andra.. Pallar inte.


Kollade upp en sak som jag velat kolla upp länge. När jag hade öroninflammation för länge sedan så fick jag typ dynamit pencillin. Och jag visste att det var nåt fel på medicinen för ända sen dess har det varit kaos i min kropp. Eller kaos och kaos.. har inte känt mig helt frisk. Så jag kollade upp medicinen och den är tydligen jättestark och kan påverka bakteriefloran i kroppen och tarmarna :/ Jävla doktor!!! Jag visste att han inte var bra. Jag var inne hos honom 1 minut och han hann se att ja hade öroninflammation och ge mig massa starka grejer. För han skrev även ut nå hostmedicin med morfin i som de flesta läkare inte vill skriva ut. Idioter. Sen i veckan så hade vi en läkare som föreläsare.. han sa att om en läkare ger ut något pencillin och säger att du ska ta det mindre än tre gånger per dygn så har han gett dig nåt som inte nog är bra för kroppen. För "vanligt pencillin" ska man alltid ta tre ggr per dygn.. Och gissa vad han sa som gav mig dynamit pencillinet?? Jo, han sa två ggr om dagen!


man kan inte lita på nån längre.. så jävla viktigt med kunskap så det är inte sant!


Hur som så har jag fett ont i magen.. och inte visste in husläkare var det va nej.. ORKAR INTE.

Jag bryr mig inte så länge man kommer fram till problemet så jag kan få behandling! Men det suger att gå runt och ha ont och vara orolig för att det ska vara nåt allvarligt..


Nu har jag iaf frikort.. Så det är ju bra.. eller?


Hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vaij - 4 juli 2011 21:03

Då har man typ börjat blogga igen, fast nu läser ju ingen min blogg eftersom jag inte skrev på skitlänge!.. Jobb jobb och mera jobb..   idag träffade jag L, det var myyyys.. vi fikade efter att ja slutade och tog sen en promenad. Som vanligt så s...

Av Vaij - 2 juli 2011 00:26

Har inte bloggat på evigheter, alltså verkligen evigheter!!! Men nu skriver jag iaf :) Sommarlov men inte njuter man för det.. jobbar heltid ända till skolan börjar.. :/ Menmen vill man ha pengar så vill man. :P Har bara ångest när det är fint väde...

Av Vaij - 27 mars 2011 09:22

Godmorgon :)   Nu har tiden ändrats en timme fram. Så det blir ljusare på mornarna.. hiIi :D Våren har typ kommit även fast det fortfarande är rätt kyligt ute.. men jag har längtat sååååååå till varmare tider..   Tanya sover och hon kommer ...

Av Vaij - 26 mars 2011 18:35

hej igen :)   Mamma som var hos en väninna ringde mig imorse efter att jag skrev förra blogginlägget och tyckte att vi skulle åka till Mio en snabbis för att kolla på soffbordet igen som vi tänkt på att köpa. Så jag tog en macka snabbt, duschade ...

Av Vaij - 26 mars 2011 09:49

Ja det var väldigt länge sen som jag skrev här men som vanligt så har jag haft mycket att göra. Har flyttat nu ihop med mamma, har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra :D Så skönt att ha mamma hemma :). Nu bor mormor också med oss och det ä...

Presentation


Jag kan förlåta men jag kan aldrig glömma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards