vaij

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Helg med Tanya :)

Av Vaij - 26 mars 2011 09:49

Ja det var väldigt länge sen som jag skrev här men som vanligt så har jag haft mycket att göra. Har flyttat nu ihop med mamma, har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra :D Så skönt att ha mamma hemma :). Nu bor mormor också med oss och det är också mysigt tycker jag, förutom på nätterna men det är inget man ska klaga över :)


Har haft gäster från Malmö, de va här ett par dagar innan tentan så det var lite jobbigt.. kunde inte få ro till att plugga och sådär men men det var ändå trevligt


Ni anar inte hur skönt det är att denna helvetes kurs är över!!!! hade tenta igår, den sista :D Äntligeeeeen. Hoppas bara man har klarat alla för dem två senaste har man inte fått reda på än.. Denna kurs har hållt på ändå från början av Januari. har haft tenta varannan vecka sen Januari!!! I början hade vi till och med enta en gång i veckan. Helt sick. Men nuuu äntligen!!! Dags för nästa kurs :) Halva terminen har gått nu!


Denna helg är Tanya , mysigt :D Hon kom igår.. vi var hos Amanda ett tag igår för hon fyllde år (Grattis Amanda :D). Vi hälsade på, åt lite mat och tårta sen tog vi en taxi hem och var hemma typ elva. När vi var hemma gjorde vi chips och dipp och satte på en film som jag såklart somnade till men tanya höll sig vaken :)

Just nu sover hon fortfarande, ska snart väcka henne men vi la oss sent igår så hon ska få sova ett tag till ;P


Det har gått sådär med träningen senaste två veckorna sen jag flyttat. Jag älskar den sats som var 10 min från mig när jag bodde hos J. Den var stor och skön och jag gillade maskinerna och upplägget och så. Nu är det ju för långt för mig att åka dit så jag testade en annan sats nära där jag bor men den är super liten plus att jag inte gillar deras grejer där riktigt och man måste trängas och hålla på och vänta på en grej i 100 år.. så nej.. Jag måste ju hitta mitt huvudgym eller vad man kallar det för. Så jag provade en annan sats lite längre in mot stan men ändå rätt nära mig. Den gillade jag mycket faktiskt!!! Stor och skön lokal med bra maskiner och man behöver inte vänta i 100 år. Inte om man gymmar innan 16-17 tiden iaf.

Så det ska bli mitt huvudgym framöver. har bett V hjälpa mig med ett program. Jag gillar ju det programmet jag kör nu men jag är ändå inte riktigt nöjd med träningen. Så snart ska V hjälpa mig o J att köra ett riktigt program som jag då vet är bra :)


Nej nu ska jag sluta skriva.


Puss och hej!


 
 
Ingen bild

me i and myself

26 mars 2011 14:29

Åhh vad skönt:) Att denna kurs är över,du har varit sjukt duktig!!Hoppas nu att nästa kurs är lite lugnare bara.
Låter som en skön helg!
Japp snart får ni ett träningsschema av min make och då kommer du väl att sopa mattan ordentligt med din stackars gamla syster!!
Själv så blir det nog ingen träning på ett tag om jag ska bli frisk :(.
Miss ya som alltid pusssssssss

Vaij

26 mars 2011 18:35

Ja det är så skönt :)
Haha.. men du är fan skit duktig!! jag hoppas jag kommer va sådär när jag är 35!
Du får krya på dig!
Miss you toooo!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vaij - 4 juli 2011 21:03

Då har man typ börjat blogga igen, fast nu läser ju ingen min blogg eftersom jag inte skrev på skitlänge!.. Jobb jobb och mera jobb..   idag träffade jag L, det var myyyys.. vi fikade efter att ja slutade och tog sen en promenad. Som vanligt så s...

Av Vaij - 2 juli 2011 00:26

Har inte bloggat på evigheter, alltså verkligen evigheter!!! Men nu skriver jag iaf :) Sommarlov men inte njuter man för det.. jobbar heltid ända till skolan börjar.. :/ Menmen vill man ha pengar så vill man. :P Har bara ångest när det är fint väde...

Av Vaij - 27 mars 2011 09:22

Godmorgon :)   Nu har tiden ändrats en timme fram. Så det blir ljusare på mornarna.. hiIi :D Våren har typ kommit även fast det fortfarande är rätt kyligt ute.. men jag har längtat sååååååå till varmare tider..   Tanya sover och hon kommer ...

Av Vaij - 26 mars 2011 18:35

hej igen :)   Mamma som var hos en väninna ringde mig imorse efter att jag skrev förra blogginlägget och tyckte att vi skulle åka till Mio en snabbis för att kolla på soffbordet igen som vi tänkt på att köpa. Så jag tog en macka snabbt, duschade ...

Av Vaij - 14 mars 2011 18:09

Tjo   Jag hann inte skriva klart igår. Hinner inte skriva så mycket nu heller.. har lite att göra. Har haft det mys med syster idag :D Tränat och fått mina naglar fixade. Det känns så bra :D Och härligt väder var det också idag!   Nu ska jag ...

Presentation


Jag kan förlåta men jag kan aldrig glömma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards